新酒預告!

新酒預告!

西班牙著名紅酒產區,相信大家都知道係邊?就係DOC Rioja 里奧哈啦!

要講到最Top的西班牙白酒產區,大家又知唔知道係邊呢?
相信大家都未必知道,因為香港確實好難搵到咁稀有產品的白酒,兼且產地酒莊產量有限,一間較大型酒莊一年都只係生產三幾萬支,這些白酒真係千辛萬苦先比小店爭到幾百支比大家酒友鬼鬼一齊試吓,Happy下!
這個頂級西班牙白酒產區叫做DO Rias Baixas,最出名的葡萄就係Albariño。除咗產地及葡萄珍貴,連酒莊歷史都十分悠久,1411年已經開始釀製白酒至今。酒莊在不少知名大賽獲獎,及在用家App Vivino推薦的白酒達4分以上。質量不容置疑,絕對係稀有及有保證的好酒!

Pazo De Rubianes 酒莊短片介紹:

唔認真睇,仲以為係某地產樓盤廣告呀!

再次感謝客戶支持,我地繼續努力搜羅優質的靚酒比大家同我地一齊共享。Wine for Life, Cheers! 

#FinoVino #輝盛酒業 #PazoDeRubianes #RiasBaixas #Albarino #1411年 #西班牙 #新酒預告 #Spain #White #Wine #Cheers